Menestystä Tallinnan Christmas Cupista

16.12.2019

SVS-rytmisten Tallinnan opintomatkan ensimmäisenä päivänä oppia ja onnistumisia - jopa mitaleita ja erityispalkintoja. SVS Finlandin 14 voimistelijasta tänään tulessa Marta Tymko narulla 2006B-sarjan kultaa, Taisia Voronova 2007B-sarjan hopeaa ja sarjan Miss -tiaara, Anna Sadouskaya 2008B vanteen 5. Viktoriia Kudlenko 2009B-sarjan 11. ottelussa ja erityispalkinto, Maaria Westerberg 6. vanteella, 2010B-sarjassa Julia Kuusisto 18. vanteella, Marina Ahmedzanova 19. vapaalla, Minttu Keinonen 22. vanteella.

Toinen kilpailupäivä Virossa
Erica Ojalalle upeasti kultaa keiloilla ja 2-ottelun sija 4. 2005B-sarjassa.

Christmas Cup päivä 3 ohi. Paljon yritettiin, paljon onnistui ja hurjasti opittiin. Kaikki viihtyivät.

Mette Merisalu 2007A sijoittui 16./30 ottelussa ja pallolla sijalle 10.

Elviira Niiranen 2005A voimisteli kovassa seurassa kauden parhaan ottelun ja sijoittui 13./19, nauhalla sija 7.

Thea Haiba 2006A onnistui keiloillaan ja ahkeroi lisäksi joukkueen vaikeimmat osuudet.

Mitali saatiin myös tänään Erika Räsäselle 2004A-sarjassa nauhalla pronssia.

Prenuoret joukkue (Mette Merisalu, Thea Haiba, Marta Tymko, Taisia Voronova, Anna Sadouskaya) kisasi sijalle 5. nuorten joukkuesarjassa ja sai tuikitärkeää kokemusta jatkoa varten.

Naisten sarjan upea kärki kiritti Jenny Hämäläisen hyviin suorituksiin.

Christmas Cupissa aikanaan itsekin kisannut Inessa Rif ahkeroi tuomarina ensimmäistä kertaa kv. tasolla.

SVS Finland kiittää Natalja Bestsastnajaa ja SK Nord -seuraa loistavista kisajärjestelyistä ja ystävällisestä tunnelmasta. Aitäh, спасибо ❣

#voimistelu#rytminenvoimistelu#rg#rhythmicgymnastics#svsfinland#svsespoo#espooliikkuu#svshelsinki#helsinkiliikkuu#parhaassaseurassa#christmascuptallinn#tallinn @ Kalev Sports Hall