15.-22.10.2014 SVS avoin kv. leiri

SVS ja Valko-Venäjän maajoukkuekeskus ovat tehneet yhteistyötä vuosittaisten leiritysten muodossa. Monivuotisen yhteistyön tuloksena on SVS:n avoimelle kansainväliselle syysleirille saatu jälleen kerran huipputason valmentajia kouluttajiksi. Rytmisen voimistelun huippumaan Valko-Venäjän pääkaupungin Minskin maajoukkuekeskuksesta saapuu lajin kovimpia osaajia Kisakallion urheiluopistolla pidettävälle leirille 15.-22.10.2014 . Yksilömaajoukkueen Melitina Stanioutan ja Katsyarina Halkinan kanssa työskentelevä baletinopettaja Elena Manzalevskaya, naisten joukkuemaajoukkueen valmentaja Katsiaryna Bialiauskaya sekä nuorempien osaajien valmentaja Valeria Sheiko saapuvat leirille kahden 2003 -syntyneen demovoimistelijan kanssa. Aikaisempien leiriemme demot ovat edenneet hienosti lajissamme, jopa nuorten EM-mitaleille ja naisten maajoukkueeseen asti.

SVS-valmentajista ovat leirillä paikalla päävalmentaja Iiris Rif ja valmentajat Silja Ahonen ja Natalia Korotkova. Lähes kaikki Suomen parhaat rytmiset voimistelijat ovat mukana leirillä. Myös joukkuevoimistelijoita ja ilahduttavan runsaasti myös rytmisen jälkikasvua on ilmoittautunut mukaan. Lähes 70 voimistelijaa ja useita valmentajia on tulossa oppimaan ja kehittymään eri puolilta Suomea: Espoosta, Helsingistä, Hämeenlinnasta, Tampereelta, Turusta, vaikka leiri on osittain päällekkäin luokkakilpailujen ja Gymnaestradan valintatilaisuuksien kanssa.
Päällekkäisyyksistä on välillä myös iloa, vieraiden osaamista hyödynnetään myös samaan aikaan pidettävässä Suomen Voimisteluliiton lajitutkinnon koulutuksessa.

Syysleirimme ohjelmassa on balettia, vartalo- ja välinetekniikkaa, akrobatiaa sekä omien ohjelmien harjoittelua. Omaa harjoitusaikaa järjestetään valmentajien toiveesta tarvittaessa enemmän (saatujen salitilojen puitteissa).

Päivittäiset lukujärjestykset löytyvät alempana. Muutoksia saattaa tulla perjantain ja lauantain osalta. Lukujärjestykset laitetaan myös majoitus- ja harjoituspaikkojen seinille.

Tarjoamme lisäksi koulutusmielessä pääkaupunkiseudun lasten valmennusryhmille ja minivalmennusryhmille sekä heidän valmentajilleen

minskiläisen valmentajan Valerian demojen avustuksella vetämän harjoituksen
Tapiolan urheiluhallilla maanantaina 20.10.2014 klo 16:00-17:30

hintaan 10 €/osallistuja, maksu paikan päällä (syysleirille ilmoittautuneille tarjoamme harjoituksen ilmaiseksi!).
Ilmoittautua voi vasta paikan päällä treenivastaavalle SVS:n Natalia Korotkovalle.
Lämpimästi tervetuloa seurataustaan katsomatta!

----------------------------------

ATERIAT:
Majoittujille ateriat sisältyvät hintaan tulopäivän päivällisestä lähtöpäivän lounaaseen.
Muut ruokailut ja myös iltapalat pitää tilata erikseen ja ilmoittaa 12.10.2014 mennessä osoitteeseen voimisteluseura@gmail.com, teemme koonnin opistolle.
Tilattujen iltapalojen ja erillisten lisäaterioiden maksu tapahtuu paikan päällä vastaanottoon/ravintolaan.
Ruoka-aineallergiat ilmoitetaan suoraan opistolle.

LASTEN RYHMÄT:
SVS-valmentaja Silja Ahonen on mukana lasten ryhmien harjoituksissa tiistaista sunnuntaihin ja seuraa myös, että ilman omaa valmentajaa olevien leiriläisten siirtymiset paikasta toiseen plus ulkoilut ja nukkumaanmeno sujuvat. Siljan tavoittaa tarvittaessa numerosta 050-3743337.

Syysleirin tarjous:

Venturelli-tossut - 1 kpl/ 16€ tai 2 kpl/30€ - voit ostaa leirillä käteisellä ( Silja /Iiris)

SVS toppi & legginsit yhteishintaan vain 58 euroa ( norm. hinta 68€) - jätä tilaus tästä ajalla 15.-22.10.2014.

Koot: 134x1, 140 x4, 146X3, 152x2, 158x1, 164x1 hintaan 58€

Koot: 128x6 hintaan 45€

Saatavilla olevat määrät merkitty tässä. Nopeat syö hitaat.