Osallistujille

Kaikille kilpailijoille, esiintyjille, valmentajille ja tuomareille lämpimästi tervetuloa SM-kilpailuihin!

SUORITUSJÄRJESTYKSET löytyvät tämän sivun vasemmasta reunasta.

ESIINTYJÄT
Iloksemme saamme mukaan esiintyjiä eri puolilta Suomea (Esvoli, Elise, Elise-J, JyVo, HämVs, Imatran Voimistelijat, SVS-seurat)

Kaikki esitykset on nyt lisätty. Valmentajat: ystävällisesti tarkistakaa vielä kertaalleen nimet ja esityspaikat pyydettyjen muutosten jälkeen!

AIKATAULU löytyy omalta sivultaan - kilpailijakohtaiset harjoitus- ja musiikiinsoittoajat lisätty.

Huom! Kunkin voimistelijan musiikit soitetaan musiikin toimivuuden testaamiseksi harjoitusajan aikana peräkkäin ilman taukoja. Varamusiikit laadukkailla CD:illä lisäksi jokaisella mukana!

D-LOMAKKEET on vastaanotettu, kopioitu ja lajiteltu tuomareille valmiiksi.

HUOM!
Valmentajilla on oikeus vaihtaa D-lomake vielä kilpailupäivän aamuna klo 10 mennessä. Lomakkeita pitää olla kopioituina oikea määrä:
lauantaina 6 kpl  sunnuntain määrä on 11 kpl (ylituomarit ja varjotuomarit mukana) klo 11:30 mennessä!
Valmentajan pitää laittaa  kopiomansa lomakkeet valmiiksi lajiteltujen D-lomakepinojen oikeisiin suoritusjärjestyksen mukaisiin kohtiin.

OSALLISTUJAT

NUORTEN SM-NELIOTTELU
15 voimistelijaa

Hämeenlinnan Voimisteluseura (HämVs):
Hilma Kovanen ja Amanda Virkkunen
Suomalainen Voimisteluseura (SVS):
Alesia Kolomainen ja Juliska Pohjanvirta
Suomalainen Voimisteluseura Espoo (SVSE):
Helena Hirvonen ja Vanessa Jasnikovski
Suomalainen Voimisteluseura Vantaa (SVSV):
Nadja Ridal
Turun Naisvoimistelijat (TNV):