Concerto Sporty 19.12.2015

Musiikkitalon lavalle nousee 19. päivä joulukuuta lähes 200 muusikkoa sekä samanverran rytmisen voimistelun ja joukkuevoimistelun taitajia.

Concerto Sporty on ennennäkemättömällä tavalla voimistelu- ja musiikkiosaamista yhdistävä konserttispektaakkeli, jossa valloittava barokkimusiikki ja menestyneen voimistelukoreografin suunnittelemat ohjelmat nivoutuvat unohtumattomaksi kokonaisuudeksi.

Musiikkia ja urheilua yhdistävässä tapahtumassa huippu-urheilun kärkeä edustavat Rio de Janeiron olympialaisiin kesällä 2016 tähtäävä rytmisen voimistelun maajoukkue, Team Kisakallio, ja kesäkuussa Färsaarilla joukkuevoimistelun maailmanmestaruuden voittanut Tampereen Voimistelijoiden Minetit-joukkue. Näiden maailman parhaimmistoa edustavien urheilijoiden lisäksi mukana ovat Etelä-Suomen merkittävimmät voimisteluseurat yhteensä noin 170 voimistelijan voimin. Mukana on Suomalaisen Voimisteluseurojen naiset ja nuoret.

Jatkamme siis eri lajien yhdistämisperinnettä osallistumalla tähän mahtavaan tapahtumaan.

Liput tilataan SVS:n kautta. Tilaamalla liput meiltä tuet toimintaamme! Lippuja on rajoitettu määrä!

Tiedustelut voimisteluseura@gmail.com