Haetaan osa-aikaista harrastevalmentajaa Helsinkiin

2.4.2021

Kiinnostaako voimistelun ohjaaminen?

Toivotamme uudet, innokkaat ja aktiiviset ohjaajat tervetulleiksi seuraamme!

Seuramme ohjelmassa on ollut vuosien varrella erilaisia liikuntaryhmiä, balettia, lasten voimisteluryhmiä, tanssia, näytöstoimintaa, temppujumppaa, rytmisen voimistelun ryhmiä sekä aikuisten terveysliikuntaa. Ryhmät harjoittelevat Helsingissä.

Suomalainen Voimisteluseura ry hakee
osa-aikaista harrastevalmentajaa.

Etsimme ohjaajaa harrasteryhmille kaudelle 2021-2022. Ryhmät harjoittelevat Helsingissä.

Työ on osa-aikainen. Viikottainen tuntimäärä sovittavissa erikseen. Tuntikorvaus koulutuksen/sopimuksen mukaan.

Eduksi katsotaan kokemus voimisteluharjoitusten ohjaamisesta sekä kiinnostus liikuntaan, oma liikunnallisuus ja/tai Suomen Voimisteluliiton järjestämät ohjaajakurssit. Edellytämme otetta itsenäiseen työskentelyyn, taitoa innostaa liikkumiseen sekä kykyä tulla toimeen lasten ja nuorten kanssa.

SVS tarjoaa ohjaajilleen ja valmentajille myös mahdollisuuden saada lisäkoulutusta mm. Suomen Voimisteluliiton koulutustarjonnasta.

Työtehtäviin kuuluu harjoitusten ohjaaminen ja harjoitusten sisältöjen suunnittelu. Aloitus elokuussa 2021 tai sopimuksen mukaan.

Toiveita itselle sopivista ryhmistä, ajoista ja paikoista voi esittää hakemuksen yhteydessä.

Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostitse 30.4. mennessä: voimisteluseura@gmail.com