Työharjoittelijaksi tai töihin urheiluseuraan?

18.1.2021

Suomalainen Voimisteluseura Espoo ry hakee
osapäiväistä seurasihteeriä.

Seurasihteerin työ sisältää mm. seuraavia tehtäviä:

-toimistotyöhön liittyvät yleiset tehtävät (mm. asiakaspalvelu sähköpostitse sekä puhelimitse)

-laskutus

-nettisivujen ja jäsenrekisterin ylläpito

-markkinointi

-ulkoisen ja sisäisen tiedotuksen toteutus

-hakemuksien sekä asiakirjojen laatiminen

-kausiluonteisten projektien suunnittelu ja toteutuksen valvonta

Seurasihteeriltä edellytetään tehtävään sopivaa koulutusta/vankkaa asiakaspalvelukokemusta, markkinointihenkisyyttä, itsenäistä otetta työntekoon, ihmissuhdetaitoja sekä aitoa kiinnostusta seuratyön kehittämiseen. Kokemus järjestötyöstä ja/tai ymmärrys urheiluseuratoiminnasta sekä mahdolliset ohjaustaidot joko lasten tai aikuisten puolella katsotaan eduksi.

Toimi on määräaikainen alkaen 1.4.2021 tai sopimuksen mukaan. Mahdollisuus vakinaistamiseen on olemassa, koeaika on 3kk.

Työaika joustava, mahdollisuus tehdä opiskelujen ohella esimerkiksi iltaisin ja viikonloppuisin.

Tuntipalkka 15 euroa.

Mikäli kiinnostusta myös liikuntaryhmien ohjaamiseen, siitä voi mainita hakemuksessa.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemus 18.2.2021 mennessä osoitteeseen svsespoo(a)gmail.com. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä.