Seitsemän SVS-voimistelijaa liiton rinkeihin

10.3.2019

Suomen Voimisteluliitto valitsi Miniringit ja N-ryhmän vuodelle 2019

Valinnat tehtiin Kisakalliossa 25.-27.01.2019 pidetyllä valintaleirillä.

SVS Edustusryhmästä tulivat valituksi SVS Espoosta Elviira Niiranen 2005 ja Thea Haiba 2006

Minirinkeihin oli hakemassa peräti 200 yrittäjää 20 seurasta, SVS-seuroista mukaan pääsivät:

SVS Edustusryhmästä SVS Espoosta Mette Merisalu 2007 ja SVS Vantaalta Aino Lehmusvaara 2007,
SVS Espoon RV Iltiksestä Susanna Ilina 2010 ja Viktoriia Kudlenko 2009 sekä SVS Helsingistä Linnea Piispanen 2009.

Onnittelut voimistelijoille ja valmennusteameille!

Valituille ja myös kaikille muille ikäluokan voimistelijoille on tarjolla liiton leiritystä, lue lisää tiedotteista.

Jokaiselle vuoden rinkileirille lähetetään SVS-seurojen tukemina SVS-valmennusryhmävalmentajia seuraamaan treenejä sekä koulutukseen, jotta leirien oppi kulkeutuu kaikkien SVS-salien arkiharjoitteluun. Bulgarialaisen Maria Gatevan mentorointi jatkuu tänäkin vuonna. Koulutuspaikoista kiinnostuneet nuoret valmentajamme: olkaa päävalmentajaan yhteydessä, jotta saadaan hakemukset ajoissa maaliskuun aikana tehtyä!

LIITON TIEDOTE MINIRINKIVALINNAT
LIITON TIEDOTE N-RYHMÄVALINNAT